Ocak 2008 tarihinde yayın hayatına başlayan Kayıp Rıhtım, ilk yıllarında altkültür olarak kabul edilen edebiyat türlerine tutkulu insanları bir araya getirmek için mütevazı ama etkili adımlar attı.

Geçen yıllarla kendisi de değişti. Artık edebiyatın her köşesine dokunuyor. Sinema, dizi, anime, geek kültürü, çizgi roman, manga, görsel sanatlar gibi kültür dünyasının bütün alanlarıyla; dahası bilimle, arkeolojiyle, tarihle… kısacası evrenin nefes alınabilecek tüm noktalarıyla temas hâlinde. Her geçen saniye eksiklerini kapatarak dev bir kültür platformu olmak hedefiyle yoluna devam ediyor.

Yayına başladığı ilk günden beri ülkemiz kültür sanat dünyasına sayısız katkıda bulundu. Bünyesinden nice yazar, editör, senarist, yönetmen, animatör, çizgi romancı, illüstratör, tarihçi çıkardı. Bu uğurda gençleri destekledi ve buluşmalar düzenledi.

Edebiyat dünyasının saklı kahramanlarının hak ettikleri değeri görmelerini istedi. Röportajlar ve dosyalarla yayın dünyasının emekçilerini fark edilebilir kıldı.

İncelemeler, köşe yazıları, dosyalar, okuma rehberleri, seyir önerileri, gezi yazıları, söyleşiler ve en güncel haberlerle Kayıp Rıhtım 16 yıldır okurunu hiç yalnız bırakmadı.

Aynı zamanda benzerine ender rastlanabilecek Kayıp Rıhtım Forum markasını yarattı. Böylece okurlarının birbirleriyle diyaloğa girebileceği ve 24 saat aktif olan bir topluluk kurmayı başardı.

Kayıp Rıhtım Aylık Öykü Seçkisi adıyla her ay düzenlediği tematik öykü derlemesiyle 2009 yılından beri yayın hayatına devam etmekte, sayısız yazarın ilk öykülerine, pek çok usta öykücünün önemli metinlerine ve okurlarının kılı kırk yaran yorumlarına ev sahipliği yapmaktadır.

Bir başka projesi olan Yayınevleri Soru Hattı’yla ise okurla yayıncı arasındaki herkesi aradan çıkartmakta, kitapseverlerin doğrudan editörlerle iletişime geçerek akıllarındaki soruları onlara iletmelerine fırsat sağlamaktadır.

Bütün bunlar ve daha fazlasıyla birlikte Kayıp Rıhtım, düşlerin tek gerçeklik olduğuna inananları limanında ağırlamaya devam edecek.

Kayıp Rıhtım’ı sosyal medyadan takip edebilirsiniz: Facebook, Twitter, Instagram, Google News, YouTube.

  • 2014 Çizgi Roman Ödülleri – En İyi Çizgi Roman Sitesi
  • 2017 Gio Ödülleri – Özel Başarı Ödülü
  • 2022 Boğaziçi Bilişim Ödülleri – Yılın En İyi Dijital Kültür-Sanat Mecrası Adayı
  • 2023 Boğaziçi Bilişim Ödülleri – Yılın En İyi Dijital Kültür-Sanat Mecrası Adayı

Kayıp Rıhtım Basın Kiti

Kayıp Rıhtım platformuyla ilgili hazırlayacağınız dosyalarda aşağıda bulunan logoları indirebilir ve kullanabilirsiniz.

kr logo

Logoyu indirin: PNG

kr logo 1

Logoyu indirin: PNG

kr logo 2

Logoyu indirin: PNG